+90 212 294 01 02 iletisim@skalla.com.tr
Page
null

Satınalma

Satınalma

null

Envanter Yönetimi

Envanter Yönetimi

null

Loistik Fatura Kontrolü

Loistik Fatura Kontrolü

MM MODÜLÜ (MALZEME YÖNETİMİ - MATERIAL MANAGEMENT)

MM modülü, Malzeme Yönetimi olarak adlandırılmaktadır. Bütün malzemelerin düzenlenmesi başta olmak üzere malzeme yönetimi, satınalma, stok hareketleri, malzeme gruplama ve değerleme gibi oldukça önemli konular MM modülünün sorumluluğundadır. Mal girişi çıkışları gibi stok hareketlerinin yanında yeni malzeme türü oluşturma, değerleme sınıflarının tayini gibi konular MM modülü dahilindedir.

  • Satınalma Talebi
  • Teklif Talebi
  • Teklif Karşılaştırma
  • Satınalma Siparişi oluşturma
  • Stok Kartı
  • Malzeme Kartı
  • Değerleme Sınıfları

  • null

    Satınalma

    Satınalma, Malzeme Yönetimi’nin (MM) en önemli parçalarından birisidir. Malzeme ve hizmetlerin harici satın alımını gerçekleştirir, malzeme planlama ve kontrol sistemi tarafından belirlenen veya doğrudan bir kullanıcı departmanından kaynaklanan bir gereksinim için olası arz kaynaklarının belirlenmesini ve satıcılardan gelen teslimatların ve ödemelerin izlenmesini sağlar. Sürekli bir bilgi akışı sağlamak için SAP Sisteminde Kontrol (CO), Finansal Muhasebe (FI) ve Satış ve Dağıtım (SD) gibi diğer modüller ile iletişim kurar.

  • null

    Envanter Yönetimi

    SAP Envanter Yönetimi işlevselliği tarafından desteklenen süreç, bir şirketin malzeme mevcudiyeti için müşteri ihtiyaçlarını karşılamasını sağlar. SAP bünyesindeki Envanter Yönetimi, müşteriye tesis içindeki her türlü mal hareketi için etkili bir süreçler seti sağlar. Kolaylaşan tesis süreçleri, şirketlerin siparişin teslim sürelerini kısaltmasına, maliyetleri azaltmasına, envanteri azaltmasına ve müşteri hizmetlerini geliştirmesine yardımcı olur.

  • null

    Lojistik Fatura Doğrulama

    SAP ERP Lojistik Fatura Doğrulaması; faturalar ve alacak dekontları girmek, bunları aritmetik doğruluk açısından kontrol etmek ve doğru malzeme veya hizmet için doğru fiyatla ücretlendirildiğinden emin olmak için kullanılır. Faturayı gönderdiğinizde, faturadaki veriler sisteme kaydedilir ve hem bir fatura belgesi hem de bir muhasebe belgesi oluşturulur. Sistem, kaydedilen verileri fatura yönetiminden malzeme yönetiminde (örneğin satınalma siparişi geçmişi) ve finansal muhasebede günceller.

  • null

    Hizmet Tedariği

    Hizmet Tedariği; SAP ERP Malzeme Yönetimi modülünün bir parçasıdır. Taleplerin iletilmesi için hizmetlerin hareketini birlikte takip eden bir dizi farklı alan içerir.

  • null

    Çapraz konular

    Bu alan, Malzeme Yönetimi alanından, birbiriyle ilişkili olan ve/veya Mali, Yerelleştirme ve Tedarik İlişkileri Yönetimi gibi diğer alanlarla ilgili konuları içermektedir.